merhababen Merhaba, kızım 10.ayında üst dört dişini birer gün arayla patlattı ama hala tam uzamadılar gibi. Hafif gözüküyorlar şu an 13 aylık. Normal mi doktora sormam gerekir mi?
damlaozzz merhababen Konudan bağımsız birşey sormak istiyorum size benim oğlumda 9 aylık iki alt dişi patladı 2 hafta olucak ne kadar sürede uzuyor acaba altlar
oznurt damlaozzz net 1 ayı bulur hatta 1 ayı biraz geçedebilir tamamen uzamış olması . Benim kızım da 8 aylıkken martın 20 sinde patlattı alt iki dişi aynı anda patladı şuan sanki bir tik daha var tamamen uzamış olmasına kile sorsam aynısını söylüyor bir ay bulabilir biraz geçedebilir deniyor
oznurt damlaozzz net 1 ayı bulur hatta 1 ayı biraz geçedebilir tamamen uzamış olması . Benim kızım da 8 aylıkken martın 20 sinde patlattı alt iki dişi aynı anda patladı şuan sanki bir tik daha var tamamen uzamış olmasına kime sorsam aynısını söylüyor bir ay bulabilir biraz geçedebilir deniyor
damlaozzz oznurt Teşekkür ederim benim oğlumda ikisini 5 gün arayla patlattı merak ettim sanki hiç uzamıyor gibi geliyorda
oznurt damlaozzz biraz zaman lazım annişi hızlı büyüyorlar ama bizim için belki biraz daha gülerken tam anlamıyla dişsiz görmek için bize biraz daha zaman verdiler sanırım 🤗 Özlicez çünkü o dişsiz hallerini 😍
oznurt damlaozzz biraz zaman lazım annişi hızlı büyüyorlar ama bizim için belki biraz daha gülerken tam anlamıyla dişsiz görmek için bize biraz daha zaman verdiler sanırım 🤗 Özlicez çünkü o dişsiz hallerini 😍
damlaozzz oznurt Kesinlikle herşeyi özleniyor zaman hızlı geçiyor 🥲🥰 Teşekkür ederim cevabınız için 💕