ahsala bende aynen bunları yapıyorum çok severek yiyor. Tuzlu bişey vermedim daha tuzun tadını bilmediği için bence tuzlu vermenin anlamı yok. Tabi ki herkesin kendi bileceği iş. Tarhananın içinde biraz tuz zaten var su ve zeytinyağı koyup bir tık koyu kıvamlı yapıyorum onuda çok seviyor.