momgizy Merhaba güzel anneler, kanz d-go travel var bende çok memnunum ama aşırı hantal tek başıma taşıyamıyorum ve araba bagajını komple kaplıyor onu satıp yerine çift yönlü kabin almayı düşünüyorum önerilerinize ihtiyacım var 🌸
merhababen momgizy momgizy bizde 1 yıldır s-go kullanıyorduk geçen hafta hamilton R1 aldık çok memnunum sanki yok gibi bir araba ama çift yönlü değil🌸
alpis20 momgizy çift yönlü olması şart değil derseniz dearest yoya öneririm kendim kullanıyorum çok çok memnurum sürüşü çok pratik çok ta sağlam kim görse soruyor.
momgizy seyma51 bugün e bebekten gittim baktım baya küçücük bir şey oluyor katlanınca peki kaldırımda falan nasıl sürüşü malum istanbul yolları 🥲
seyma51 momgizy benim bütçem ona yetmedi arkadaşım onu kullanıyor ama şimdiye kadar bi şikayetini duymadım. Tekerlek boyutu büyüdükçe sürüşü kolaylaşıyor bence ya