zeliha1806 Kızlar oğlumu memeden kestim 10 gün oldu ama göğüslerim tam anlamıyla inmedi 3.gun sağım yaptım doktora gitmeli miyim sizce
dayes zeliha1806 sağım süt üretimini arttırabilir, ağrı vs varsa doktora gidin bence mastit olabilirsiniz
sevolin zeliha1806 kaç aylık bebeğiniz ? Bende işe başlayacağım sonlandırmayı düşünüyorum. 13 aylık bebeğim benimde erken mi acaba diyorum . Çalışırken de nasıl olacak bilemiyorum valla biberona da alıştırmadım,.
cemreninannesi_ zeliha1806 bir ilaç vardı sütü kesiyordu eczaneye veya doktorunuza sorabilirsiniz faydası olur belki
ayseadasu sevolin benimde 16 aylık olmaya az kaldı çalışmıyorum ama bende kesmeyi düşünüyorum çünkü ne yiyo ne uyuyo sürekli memede aşırı yoruldum ama yazın kesmek susuz bırakır diyolar ne kadar doğru bilmiyorum kararsız kaldm o yüzden
zeliha1806 sevolin haziranda 2 yaş olucak sadece anne sütüne güvenip doğru düzgün yemek yemiyordu ve artık yapışık ikiz gibi olmuştuk bende kesme kararı aldım
sevolin ayseadasu haklısınız valla yorucu bir süreç. Gün geçtikçe daha da yorucu oluyor. Gece uyanmaları filan bitmiyor. Ben susuz bırakacağını düşünmüyorum ya sık sık su verirsiniz pipetli sulukla.