leoleoleo Merhaba hanımlar bayramdan 2 hafta önce sed yardımına başvurmuştum.Ne gelen var ne giden .E devlettede görünmüyor.Tahmını ne zmn gelir ve ewe incelemeye geldıkten snramı görünür e devlette lütfen bnı aydınlatabılırmısınız🥹
seizetheday leoleoleo E devlette görünmüyor o ben gidip başvurmuştum eve geldiler çok geçmeden de aradılar onaylandı diye
seizetheday leoleoleo 2 çocuk var daha yeni almaya başladım da ilk olarak 1 yıl alıyorsunuz sanırım parası İnternete yazınca çıkıyor okul öncesi ve okul çağı farklı oluyor