Elif-ecre Azygos 14,5 ve 19,5 haftaları arasında oluyormuş. Bu da yeni çıktı. Önceleri nasıl oluyormuş acaba
nehir_ Azygos onu bebeginizin dogmasi gereken gunden itibaren hesapliyorsunuz , atak haftalarini gosteren takvim vardi burda , erken girmis olabilir benim kizimda da 3ay 22-23 gunlukken huysuzluklari baslamisti 😓
Nur_61 Önceden bu atak haftaları filan yoktu bunlarda yeni çıktı herhal normalde çok sakin bir bebek ama bu iki gündür sebebsiz yere çığlık atiyo sürekli
Glycn Bizde ataktayiz cok agresif tavirlari memede bile aglamasa bile mizmizlaniyor ve memede 15-20dk duran oglumu 5dk zor tutuyorum artik böyle oluncada cok cabuk acikiyor cok daha kizginlasiyor bitik haldeyim 🤦🏻♀️ Uzunda bir atak dönemi nasil gecicek bilemiyorum artik.