Selam arkadaşlar. 5,5 aylıkken kilo alımımızdaki azlıktan dolayı doktor önerisiyle ek gıdaya başladık. 1 hafta oldu yaklaşık. Şimdiye kadar tatlı patates, havuç ve yoğurt verdim ama bebeğim hiçbirini sevmedi. Her gün en mutlu olduğu anlarda mama sandalyesine oturtuyorum. Ama maalesef ağlata ağlata yediriyorum. Kaşığı üst damağına değdiriyorum tadını almasıyla öğürmesi bir oluyor. Zorlayıp tiksindirmek de istemiyorum. Doktor püre halinde verme dedi ama bugün püre yapıp meyve sebze püre süzgecine koyunca ağlamadan ufak ufak yedi. Oyunlarla mı yedirmeliyim mesela sevdiği şarkıyı falan açıp yoksa kaşıkla alıştırmalı mıyım? Nasıl sevdirebilirim ?