8buöuk aylık oğlum sürekli bir elini çırpıyor sevinince sinirlenince falan yani ayaklarını da çırpar sürekli normal dimi bu hareketler? Yani ilk bebeğim kusura bakmayın saçmalama normal tabiki diyen olabilir belki ama heryerde otizm belirtileri postu göre göre psikolojim bozuldu