Kızlar 40’ım çıktıktan sonra spiral taktırdım. Bi 10 gün kanama yaptı spiral. Sonrasında bi kaç sefer ara kanama oldu. Spiral taktıralı 1.5 ay oluyor şimdi tekrar kanlı akıntı geldi ve karın ağrım var. Acaba bu regl olabilir mi? İlk gebeliğimde de 40’ım çıktıktan 20 gün sonra regl olmuştum