Merhaba, yedibuçuk aylık bir bebeğim var, doğduğundan beri park yatağın içinde reflü yatağında yattı şimdi bu alışkanlığa son vermek için reflü yatağını kaldırdık. Uykuları düzenli olan çocuğum asla uyumak istemiyor. Beşikte sallayarak uyumaya alışkın, şimdi yatağın içinde bir oraya bir buraya savruluyor sallamaya çalıştığımda . Ayrıca oturmayı keşfetti ve şimdi yatağına koyduğum an hemen oturma pozisyonuna geçiyor. Tekrar yatırmaya çalıştığımda ağlıyor uyumamak için direniyor. 21.30 civarı uyuyan çocuğum 23.00 lerde hala uykuya geçmemiş oluyor. Düzeni bozulduğu için çok üzgünüm. Bu tarz sorunlar yaşayan var mı acaba?