Merhaba 2. Ayımızı doldurana kadar sürekli uyuyan ve uslu bir bebekti kızım şuanda 2 aylığız ve sürekli kucak istiyor kucağa aldığımız zamanda ağlıyor susmuyor ve uyutmaya çalışıyoruz uyumuyor uyuduğu zamanda 15 dk sonra ağlayarak uyanıyor geri yatırıyorum sonra tekrar uyanıyor sebebi nedir acaba bu durumu yaşayan var mı geceleri de böyle yapmaya başladı beşiğini bile istemiyor bazen sanki yanlışlıkla uykuya dalmışta beşiğine koyunca bi 10 dk sonra mırıldanmaya başlıyor hemen uyanıyor ve aşırı derecede ağlıyor sanki ona işkence yapıyoruz🤭
Gündüzleri de çok uzun uyurdu gündüz uykumuzda kalmadı