Brkhn Uzun uzun teşekkür edilmiş saydım ben ☺️ Ya o günlerdeki fotoğraflara bakıyorum, nasıl tutmuşum diye hayret ediyorum. Bence bu bile başlı başına mucizeymiş, bi de büyütüyoruz 😂 Hiç kendinize yüklenmeyin. Kusması sorun değil, bol bol emzirin. İnsan ilk başlarda tamam kussun da bunun bi sınırı yok mu diyor. Vallahi yok 😂 Kusuyorlar efendim, durduramıyoruz. 10 günden sonra 2-3 saatte bir emzirmeye başlarsınız, ama o zaman da kusacak 😂 Bi de burnu da kusma sebebiyle tıkanıyordur, emzirmeden önce temizleyin olabildiğince. Sadece burundan nefes alabiliyorlar, burun tıkalı olunca emmek istemeyebilir. Güzel günler gelir, bugünler özlenir, hepsi olur 💕