Merhaba kızlar bebeğimin kafası önden bakıldığında yanlara doğru büyük. 26 günlük daha. Sağ sol yatırıyorum hep. Alnının yanlarında boşluk var arkaya doğru uzun birazda. Fotoğraf çektim ama anlaşılmıyor. Ama bildiğiniz yüzü küçük kafası büyük. yandan bakıldığında sorun yok sadece önden bakıldığında öyle görünüyor. Sezeryan doğumum.