elbay53 Merhaba canım anneler..aranızda üst göz kapağı estetiği olan var mı acaba…yaptırmak istiyorum fakat kaç günde toparlanırım,bebegım 17 aylık zorlanır mıyım??? Vs vs bir sürü sorunlar var kafamda…Tecrübeli annelerimiz varsa fikir almak istedim
Acu_ elbay53 ahh bende nasıl istiyorum hemde nasıl. Ama eşim yaptırmamı istemiyor. Sadece bi doktorla görüşmüştüm sanırım o zamn bebeğim 3 aylıktı 6 ay bi sene olsun gelki istediğimiz dozu kullanabilelim demişti o kdr
gulummmmmm elbay53 Merhaba Canım Benim Kaynanam oldu , 20 günde iyilesiyormus, Ama aynı gün görüyorsun tabi herseyi biraz kısıtlı görüyorsun bebeğine bakmana engel değil senin için sordum şimdi
gulummmmmm elbay53 Rica ederim 💕 Ama olacağın yeri iyi araştır kaynanam boşuna oldu hiç bı fark yok ama devlette oldu