7.5 aylık ve bir yere tutununca kalkabiliyor. Henüz park yatakta tutunup kalkmadı ama istese kalkar.
Alt kademeye alma vaktim gelmiş mi? Hiç de alasım yok ya yanımdan ayırıyormuşum gibi hissediyorum böyle bir tuhaf oldum üzüldüm. Aşağıda yatınca beni göremez korkar mı acaba gece? Yapayalnız hisseder orda :(
Ama alta geçirmesem de tehlikeli.