2cocukannesi__ Ayshenn benim oğlum da 9 10 gibi uyanır öğlen de uyutmazsam akşama hırçın oluyor Kafayı yicem kreşler 20 bin istiyor
Ayshenn 2cocukannesi__ evet maalesef öyle. Ben devlet kreşine koymayı düşünüyorum. Bizde Azerbaycanda özel kadar devletde para istemiyorlar
Sadeturkkahvesi kvnc6 3 yaş kreş için ideal bi yaş. 2. Çocuk olmasa bile yada evde olsanız bile 3 yaşında kreşe gitmeli bence
Alyehus kvnc6 kreşin tadı çok başka 😀 küçükle güzel ilgilenirsiniz tam dönemine denk geliyor. Çocukta mutluysa sosyalleşmesi ve kaliteli vakit geçirmesi açısında çok iyi bence ☺️
tineanigra 2cocukannesi__ ocaktan beri bizim burda piyasa 17 - 25 arası ama ben ikiz gönderiyorum diye pazarlıkla 13 e bağladım