Bebişim 6 aylık olmak üzere dogdugundan beri sütüm o kadar az ki tadımlık işte bende her fırsatta ilaç niyetine benide alsın diye düzeni bozmadım. Mama+meme şeklinde gidiyorduk. Ama şuna evrildi mamasını içiyor sonra beni tutuyor o şekilde uykuya dalıyor oldum olası hep böyle uyudu bi cok farklı yöntem denedim uyutamadım. Uyanıyo yanına uzanıp emzirmeye devam ediyorum dalıyor. Beni emzik niyetine kullanıyor bi nevi. Emzik tutmuyor anlıyo bu arada. En azından azda olsa sütümdan alıyor diye seviniyordum. Sağsam 10/15cc falan cıkar. Böylede her mama saatiyle birlikte uykuya geçişi oldu. 2.5/3 saatte bir mama+uykuya geçiş dalıyor. mama bitince ağlıyor, hala emip uyumak istiyo.kendimi tuturuyorum. Şimdi uykusu gelse bazen beni tutar uyur. Bazen kesmiyor beni emmek. mamayı almadan uyumuyor mesela. Ne yapacagım böyle.. uykuyu değiştirmem lazım. Ama nasıl :(