Bende 2 yaşında bıraktırdım fakat 1 sene oldu hala kakayı tuvalette yapamıyor malesef altına yapıyor. Korkuyor yılan diyor. Külot bez bağlıyorum çişi gelince tuvalete gidiyoruz ama kaka malesef altına yapar. 3 yaşına girecek Allah nasip ederse bu yaz tam anlamıyla onu da aşacağımıza inanıyorum. En iyisi 3-3,5 yaşında verilen tuvalet eğitimi.