İyi akşamlar hanımlar arkadaşım yeni doğum yaptı bayramdan 3 gün önceydi sanırım ilk çocuğu oda pek bilgiye sahip değil bana sordu bende bilmiyorum mesela süt parasını doğum parasını biliyorum ama başka var mı 5 bin falan konuşuluyordu arkadaşım kirada oturuyor ihtiyacı da var nerelere başvuru yapabilir nelerden faydalanabilir İstanbul’da oturuyor süt de veriyorlarmış yardımcı olursanız çok sevinirim