Kızlar bebegım 7 aylık doğduğundan beri sebamed şampuan kullanıyorum ama kızımın ön gövdesinde aşırı bir derecede kuruluk var doktor krem olarak la roche önerdi buraya kadar tamam ama şampuandan kaynaklanır mı sizce bu zamana kadar yoktu nerdeyse 15 gündür bu kuruluğu yaşıyoruz acaba şampuan mı değiştirmem lazım