Miranur Merhaba anneler kızım beş bucuk aylık gögsünde cok fazla hırıltı var gece çok agır oluyor bugun gittim solunum yolu gelişmemiş demiş bu durunla karşılaşan varmı
Pinardefne Miranur daha yenımı fark edıldı gecmiş olsun canım başka bır doktora daha götur bır taneyle kalma
Hazelika Laringomalazi’den bahsediyosunuz sanırım ‘yumuşak gırtlak’ diye geçer tedavisi yoktur zamanla kendi kendine oluşuyor gırtlağındaki kıkırdaklar benim kızımda var 7buçuk aylığız ilk zamanlara göre çok çok azaldı hırıltısı doktorumuz 1 yaşında hiçbir şeyi kalmaz dedi. endişelenecek bi durum değil korkmayın sadece bulunduğu ortamın nemli olmasına dikkat edin odasını günlük havalandırın d vitaminini ihmal etmeyin hasta olmamasına özen gösterin
Miranur Götürdüm daha önce hırıltısı için bişey olmaz geçer dedi doktor bi iki defa baktım geçmiyor başka doktora götürdüm o bize böyle oldugunu söyledi bir bucuk iki yaşına kadar gçeermiş ama cok dikkat edilmesi lazım soguga dedi