Travel sistem aldigima o kadar pişmanım ki. Aracimiz buyuk olmasina ragmen o bebek arabasi tum bagaji kapliyor. Agirligi ve hantalligini saymiyorum bile. Tek basima bebekle arabaya binip bi yerlere gidemem o bebek arabasiyla. Baston bebek arabasi almaya karar verdim ama isin icinden cikamiyorum. Tam karar verdim diyorum, bir kac kotu yorum okuyunca vazgeçiyorum. Kullandiginiz bebek arabalarinin artilarini ve eksilerini soyler misiniz? Tek elle kapatilan hafif, katlandiginda yer kaplamayan, yenidogandan itibaren kullanilabilen, rahat ve surusu kolay bir kabin boy bebek arabası ariyorum. Butcem max 10 bin. Yardimci olur musunuz🙏🏼