kuccukpremsesinannesi Bulut_8 ilk ½ kere insan zorlanıyor, korkuyor ama 3. Denemede tamam yani ne korku kalıyor ne birşey. Bir güven geliyor sonra insaana. Önemli olan ilk adımı atmak.
sencokbiliyon Çıkmazsanız alışamazsınız ki. Trafiğe çıkmadan önce boş alanlarda sürün. Trafiğe çıkınca da en sağ şeritten ve eğer gerekirse dörtlülerinizi yakarak sürersiniz. Böyle böyle alışırsınız.
merveipkknn Bende ayniyim trafik istanbulda cok zor ve yollar cok karisik diye gozum korkuyo bir iki ozel ders alip devam etmeyi dusunuyorum sizde ders alabilirsiniz alismis olursunuz