meyrmo Kızımın ateşi var gün boyu takip ettik sürekli inip çıkıyor 38 de sürekli geçen özele götürdük iğne vurmuşlardı kızım çok rahatlamıştı acilde devlette vururlar mı acaba ona göre devlete gidicez yoksa yine özele gidicez
kuccukpremsesinannesi meyrmo kızımın ateşi 39 bucuktu devlete götürdük 2 saat boyunca hicbirsey yapmadılar. Yarım saatte bir ateş kontrolü yapıldı kaç derece diye. baktık hicbirsey yapılmıyor çıktık özele gittik orda iyi oldu çocuğum.
sencokbiliyon meyrmo genelde fitil yapıyorlar. Ama bu kadar ateşi varsa enfeksiyon olabilir. Antibiyotik gerekebilir
myavocado meyrmo doktor muayene eder, gerek görürse vururlar. Devlet de özel de olsa mantık bu şekilde.