Merhaba. Oglum 4 aylik oldu. Ama kilo almiyor. Gece uyanirsa yediriyorum uyanmazsa uyanmasini bekliyorum. Yani uykudan uyandirip yedirmiyorum. Gunduz 2 saattebir yedirmeye calisiyorum. Bebegim 2850 dogdu. Ilk ay 1 kilo aldi sobra 650 600 bu ay da 300 gr civari almis :( bestlak damla aldim sytum artsin diye. Aptamil conformil aldim 1 kere veremedjm begenmedi heralde icmiyor. Bundan sonra nasil devam etmeliyum nasil kilo alir :((( cok uzuldum