2 yaşında oğlumun cıglık sesine koştuk burnunu tutunca anladık bişey soktugunu. 3 yaş kardeşi içi soyulmuş antep fıstık vermiş eline o da burnuna sokmuş. Baya ugrastık enjektörle diğer taraftan su sıktık üfledik püfledik ağzını kapattık fışlamasını sağladık. En sonunda yerde yan yatarken bastırarak cıkardım tam bütün halde. Sonra tekrar su sıktık kalan bişey varsa cıksın diye. Daha cıkan bişey yok. Ama ağlaması devam ediyor 1 saat oldu cıkaralı perişan halde arada parmagını burnuna götürüyor ama kontrol edince bişey göremedik. Doktora götürelim mi tahriş mi olmuştur acaba. 2 tane peşpeşe aynı yere sokamaz diye düşünüyorum cok büyük cıglık attı cünkü