Ben ocean arginin kullanıyorum boy için. Balık yağı olarak da yine ocean kullanıyorum. Boy konusunda argininin işe yaradığını düşünüyorum, kullanmaya başladıktan belli bir süre sonra güzel boyu uzadı ben buna bağlıyorum. Kilo konusunda yardımcı olmadı, iştah açmadı bence. Ama boya gittiği için kilo alamaması da normal geliyor