sevdaozkan hıı o zaman iş değişir. Siz de ilk çocuktan dolayı tecrübe vardır. Benim de bebeğimin bir gözü kayıktı. Dr daha taze değişir o dedi. Şükür şuan iyi.
Ama içini ferah tut ve önlem amaclı bir Dr göster. İçin de rahatlar hem. Yoksa korkutucu yorumlar da alabilirsin 🌸 ya ne tatlısın birde ne güzel cevap vermişsin. Bebeğini en iyi sen gözlemlersin 🌸