Hepimiz aynıyız inan, bazen çocuk istemese miydim diyorum ama yokluğunu da düşünemiyorum, sinirden ona zarar veremiyorum kendime vuruyorum, böyle bişey olacağını bilsem yine ister miydim bilmiyorum, tamamen sorunsuz bi gün olmayacak bunu kabullenmek gerek,yaşına dahî girse hicbirşey hiçbir zaman kolay olmayacak, bunu kabullendim, her gecenin sabahı var bu günler geçince hatırlamayacağız bile, şundan 1 yıl öncesini hep hatırlıyo muyuz, çok çook zor ama Bugünler geçecek, kendinizi böyle teselli edin, Allah korusun sağlık sebebiyle hiiiiç bebeğiniz olmayacak olsa olsun diye ne uğraşlar verirdiniz, bu hayatta herkes hamilelik ve annelik duygusunu tatmalı