Fatmanaz Penti den kot aldım 2 tane S beden aldım yorumlara bakarak açılacağını düşündüm ama 4 gündür giyiyorum açılma olmuyor satıp m almak istiyorum 180 e aldım ikisini 140 a satacağım arkadaşlar
Fatmanaz @Portakal#https://ty.gl/ds5bltaf çok güzeller düşünün açılmıyor ve kot resmen tayt diye geçiyor ama çok güzel ben büyük bedenlerini alacağımm
Fatmanaz Portakal canım çok güzle ben 2 yıldır kot giymiyordum doğum yaptım ya yakışmıyordu bu çok harika duruyor sıkmasa çok mutluyum 😂