Pamukpasta Benim bebiş çok iştahlı değil ekstra sorunlarımız olduğundan dolayı. Üç defa ek gıda vermeye çalışıyorum gün içinde 4 defa emiyor o da az az. Haliyle sütüm azalıyor. Sizde durumlar nasıl ?