Bende solomom vardı ama sadece öne bakan aşırı memnunum, rahat beli destekliyor çocuk sağlam duruyor yani güvenli chicco ve baby plusda vardı ama o kadar rahat değillerdi, 8 aylık olduk tek yön olduğu için 360 derece olanı hemde dışa bakanı alayım dedim yine aynı marka solomom 1600 küsürdü bende dolaptan ikinci el temiz aldım, önde ama taşırken sezeryan yerime ayakları denk geldiği için ağırlık yaptı gibi yada benim kangurunun boyunu iyi ayarlamam lazım bilemedim🥰 genel olarak solomomdan memnunum güncel fiyatı 1200 lira kadar ama bence temiz ikinci el bulunabilir 🙏