angrybirds0668 Merhabalar 9 bucuk bebeğime 2 gün önce ınfluenza b teşhisi kondu ateşi bi kere en yüksek 38.9 çıktı genel olarak 37 bucuk ile 38 bucuk arasinda gidip geldi ilaç kullanmaya başlayınca çok şükür ateside çok çıkmadı ama farkettigim bi şey oldu bebegimin ara ara gözleri dalmaya başladı bugün farkettim onuda acaba hastalıkla bi ilişkisi varmidir çok endişelenmeye başladım.
idileliz Öyle lanet bir hastalık ki ne yapacağı belli olmuyor benim 5 yaşında kızım oldu bayramın son günü , çocuğun ayağına vurdu 3 gün yürüyemedi, aksayarak topallayarak gitti geldi şükür ama geçti sizde takip edin geçmiş olsun
angrybirds0668 idileliz daha önce hiç hastalanmamisti o yüzden çok endişelendim bizde muhtemelen bayram ziyaretlerinden kaptık
idileliz angrybirds0668 biz babamızdan kaptık , 3 aylık bebişim var ona geçmemesi için evde maske ile dolaşıyoruz ayrı odalarda yaşıyoruz neredeyse Herkeste şikayetleri farklı oluyor işte
angrybirds0668 ozcan39 evet çok şükür kendine geldi ama bu seferde gözleri dalmaya başladı eşimde farketmis
angrybirds0668 idileliz bizde anlamadık nasıl kaptı görünürde hasta kimse yoktu muhtemelen taşıyıcı birinden gecti
gokce21 Yasemin158 evet. 3 aydan beri var. Ayın 24 ünde Nörolojiye gideceğim. Bakayım ne diyecek. Siz gittiniz mi bu sebeple doktora?
Yasemin158 gokce21 evet gittik eeg çektiler kan verdik b12si düşünmüş o yüzden yaparmış beslenmesi nasıl et yiyor mu belki sizin de o yüzdendir