Huma_kus34 Alan varmı şuan kullanıp memnun kalan varmı gercketen kar beyazı yapıyomu alıyorsanız nerden alıyorsun
Huma_kus34 [silindi] rossmanda bana yakın degıl trenyoldan alsam acaba sahte vs olurmu onu düşünüyorum hangısını kullanıyorsunuz dışı beyazlı mavlımı 750 gr yazıyor
[silindi] Huma_kus34 Evet ürün tipi o şekilde. Satıcıya bakın trendyol ya da rossmann olursa alın. Hiç internetten almadım.