vaveyla_48 Kızım 2 yaşına girdi gece beslenmesini bir kaç ay önce kestim günde bir keze indirdim ama onu vazgeçemiyoruz ne yapabilirim
balkizlar vaveyla_48 gece beslenmesini kesmek daha zor değil mi onu yaptıysanız bunu da yaparsınız 😊 bir kaç gün söyleyn artık bu da bitecek diye alışır
hayatisigim vaveyla_48 aynıyız gece bitti gündüz 2-3 defa istiyor benim de artık kesmem lazım gündüzü
vaveyla_48 hayatisigim tek tek kesmek gerekiyor bizim sadece sabah uyandığımızdaydı kıyamet kopuyor 😊
vaveyla_48 Mihriban36 çocuktan çocuğa değişir biz geceyi iki haftada adım adım bıraktık çok zorlandım kulaklarımda hep çığlık sesiydi ama annenin kararlı ve şefkatli olması lazım biz kaygılanırsak onlar daha çok sitrese giriyor bir sorun var diye