gunduzanne
Ben ilk kızımda 1 numarama kullandığımda akıtmıyordu.Şuan ikinci kızımda da aldım 1 numara ters çevirince akıtıyor normalde öyle değildi hatta şikayet vara yazdım dönüş sağlayıp öyle olduğunu söylediler ne anlamı kaldı o zaman biberon başlığının özelliğininin yenidoğan bebekte baya yoğun gidiyor yani