Merhaba anneler, bizimde ne yazık ki doğumdan sonra sarılık değerimiz artmıştı. Şu dönemde düşüş eğiliminde, düzenli lan veriyoruz. Bazı günler azalmış gibi geliyor bazı günler artmış gibi. Mesela gözlerinde bir ara gidiyor sonra sanki tekrar geliyor. Yüzü bazen daha sarı gibi geliyor. Sizlerde de böyle miydi? Azalan ya da sarılığı biten ççbeneklerde nasıl yaşadınız süreci, sizde de zaman zaman azalma artma oluyor gibi geldi mi?