3 aylık bebeğim var , her gün 1-2 defa kaka yapıyor. Kakası çok mukuslu sümüklü yapıda, doktor fındık gibi şeyleri fazla yersen olabilir dedi ama çok fazla da yemiyorum , çok tatmin olmadım , böyle bir şey yaşayan arkadaşlar doktor size neler dedi , çok takılıyorum bu konuya