fatmaa12345 öncelikle halıları kaldırın kesinlikle☺️ 1-2 kaçırdıktan sonra alışıyorlar merak etmeyin. Bende kızıma o aylarda başlamıştım, ilk seferde epey zorlandık. Asla yapmadı saatlerce tuttu, üstüne de yapmadı ama tuvalete de yapmadı. Sonra biraz ara verdik birkaç gün bez kullandık. Ardından kendi istedi tuvalete yapmayı deneyelim diye. Kızım büyük tuvaletinde çok zorlandı. Asla tuvalete yapmak istemiyordu, bende çözümü kaka geldiğinde söyle bez takalım demekte buldum. Bu sırada geldiğini, bittiğini öğrendi en azından. Sonra da sen artık büyüdüğün için bize bez satmıyorlar ve artık bezimiz yok dedim. Biraz direndi sonra mecbur yaptı ☺️ sticker taktiği çok işe yarıyor. Bide ben bi tablo yapmıştım, çiş yaptıkça yuvarlakları boyuyordu uzun bir sıra mesela 20 yuvarlak sonuna hediye kutusu çizdim bu kadar çiş yaparsan sana hediye alacağım dedim. Buda etkili oldu. Bir arkadaşım da oğluna bonibon kavanozu yapmıştı çiş yaptıkça WC çıkışındaki kavanozdan bonibon alıyordu 🤣🤣