Kızlar merhaba bebeğim suan 17 aylık. 1 ay sonra mamayı kesicem yani 18. Ayda bırakmış olacağız İnşallah. Kızım çok iştahsız bir bebek normal yemekleri zorla oynata oynata yiyor bazen o kadar az yiyor ki hadi diyorum mama içiyor nasıl olsa açığı kapatıyor gibisinden düşünüyorum. Mamayı seviyor bu arada. Ama artık mamayı da bırakacağız. Doktorumuz 18 aya kadar kullan demişti. Mamayı bırakınca iştahı artan var mi ? Veya nasıl bir yol izleyebilirim.