Baharttttt yani azı dişi diğer dişlerden biraz farkı cikiyor daha büyük ve kenarları olması sebebiyle öyle tek sefer de çıkmıyor bizim 4 tane iki alt iki üst yakın zamanlarda başladı çıkmaya ama dediğin
Gibi her defasında bir kenarı çıkıyordu , bu yüzden de süreç uzadı 1 ay kadar belki daha fazla , ve tesadüf mü bilmiyorum ama o dönem bogaz falan da çok kötüydü , üst üste geldi yani , inşallah sizin kolaylıkla cikarir