aslhnkrts prenseskus joie yazanı arkadaşım kullanıyor katlanması falan çok iyi oluyo travele göre ama tek yön
Usnac1995 prenseskus Joie diğerine göre çok çok rahat ve kullanışlı. Onu öneririm, hem sonradan pusette takılıyor ona başka çocuk düşünürseniz diye yazıyorum😂
kimbumadam prenseskus Joie chrome var bizde ama bebem büyüdüğü için aynı zamanda kabin kullanıyorum. Travel bebek konforu için harika Çift yönlü olsun , tekerlekleri süspansiyonlu olsun. Altı çok geniş dünyayı alıyor. Ama hantal işte :) Araba bagajınız geniş mi binanızda asansör var mı Bebeniz kaç aylık bunlar önemli
prenseskus lokumtos pratik kullanışlı kolaylı sağlayan bir bebek arabası arıyorum Sırtım kamburu çok ağrıyor yüksek olsun istiyorum
momas prenseskus burada yok ama joie chrome kullanıyoruz kol yeri tek yön ama bebeğin oturma yeri yön değiştiriyor. Çok sağlam neler ettik kaç aydır şükür bişey olmadı. Alt sepeti baya geniş ben markete gidiyorum bir sürü poşet koyuyorum hatta kol yerlerine kanca aldım e bebekten oraya blile neler asıyorum e birde çocuk var valla binek araba gibi çok sağllam🤣
beyzzsenturkk_ prenseskus baby plus canyon aldım 2 defa ilkini çaldırdım çünkü kapının önünden 2. si de kiralık arabanın bagajında kayboldu tekrsr doğursam tekrar alırım öyle seviyorum her açıdan taş gibi araba yeğenimde bu arabayla büyüdü
gecekusu_- prenseskus joie olanı geçen gidip denedik ben beğenmedim şahsen evet sürmesi kolay ama bana çok kaba geldi onun yerine başka bir model almıştım
beyzzsenturkk_ prenseskus aynısı sadece siyahıydı diğeri de kırmızı canyon travel sistem v2 olarak geçiyor hem puseti hem yandan önden görüntüsü bu şekilde. şu an kızım 26 aylık bu bebek arabasını da eşim bulmuştu biri çöpün kenarına bırakmıştı tertemiz sıfır ayarında resmen bende değerlendirdim şimdi büyüdüğü için bunu kullanıyorum her yete bununla gidiyorum çok kolaylık oluyor yatacagı zaman çok nadir uyuyor arkasını indiriyorum. ama bu chicco tarzı baston arabalar daha büyük bebekler icin daha iyi olur yani en az 1-1,5 yasına kadar travel kullanılması daha iyi olur hem puset hem yatağı açısından çok çok büyük kolaylık. şimdi ben ikisini de kaybettim canyonların ama tekrar doğuracak olsam mutlaka yine bundan alırdım 2. aldığımı letgodan uyguna düşürmüştüm tertemix kullanılmamış ilanlar olabiliyor onları da araştırın isterseniz fiyatı yüksek gelirse ama gerçekten büyük kolaylık kızım şişko bir bebek olmasına rağmen pusetine baya bir süre sığdı😂😄bu arada 1.75 küsürüm bebek arabasının boyutu çok iyi bana olan size hayli hayli olur tekerleri demirleri olsun çok sağlam bir şey olursa kolaylıkla tamir edilebilir yedek parça bulunabilir dediğim gibi chicco bebek arabası lite way bu arada 🙌🏻
gizematadeniz Joie chrome kullaniyoruz biz. Puseti o kadar büyük ki 1 yasina kadar kullanir muhtemelen su an 7.5 aylik hala pusette ve cok rahat. Buyuk oturma kismini deneyimlemedim ama arabanin konforundan yana cok memnunum. Diger traveller kadar da hantal değil. Tabiki bir kabin boy kadar hafif de degil ama
zehrababy prenseskus bu attıklarınız arasında yok ama fikir olsun diye yazıyorum. Ben 10 aydır joie mirus çift yönlü bebek arabası kullanıyorum. Doğduğu zaman arabanın iç kısmını dümdüz yapıp kullandım puset almadım ayriyeten. Büyüdüğü zamanda kademe kademe kaldırıp oturur pozisyona getirebiliyorsunuz. Katlanması kolay sürüşü de gayet güzel sağlam ve kaliteli. Tek bir arabayla yenidoğandan 10 aya kadar geldik çok memnunum
momgizy Bizde kanz d-go travel var acayip hantal ben çocukla tek başıma çıkacağım zaman kullanamıyorum taşıyamam yani tek🤣 çünkü iki parça ve katlanınca inanılmaz yer kaplıyor hele arabada bagajında yer kalmıyor sağlamlığına diyecek lafım yok ama o zaman ki aklım olsa çift yönlü kabin boy alırdım. Bende kanzı satıp joie chorome modeli almayı düşünüyorum sanırım daha hafif ve kompak bir model