Merhaba kızlar 10 aylık ogluşum var 2.5 ay önce çoklu gıda alerjisi olduğunu öğrendim diyete başladık o zaman 7900 idi bugün kontrole gittik hiç kilo almamış 😞😞 ne yedirecegimi şaşırdım çok üzüldüm mama verdi doktor onu da yemiyor çorbasına falan koydum agzını açmıyor gece uyanması çok oluyor açlıktan dedi doktor kahroluyorum böyle ya başına gelen var mi ne yediriyorsunuz bebişlere