3ay 2 günlük bebeğim bugün başka bir bebek olarak uyandı. Uykudan bağırarak uyanıyor yarım saat uyuyor şuan 4 saattir emmedi emzirmeye calısıyorum sanki etini koparıyorum. Mama vereyim dedim gözlerinden yaşlar akıtarak ağladı bi damla içmedi. 2 saat uyudum gece artık dayanamıyorum bu nedir ? Atak mı ? Ne zaman geçer ?