Bebeğim 7 aylık olmak üzere bugün temizlik yapacak diye eşim onu evden çıkarttı yani 8-9 saat yoktum yanında geldiğinde evet çok uykusu vardı ancak bebeğim beni görünce hiç tepki vermedi sadece emzirme pozisyonunda ağladı oda süt için . Normalde tanır yani başka bir yere gittiğimizde başkasının yanında dönüp bana bakar ya da evde yanından ayrılınca ağlar hani yabancıları onu eline alıncada ağlar niye böyle yaptı yaa zaten hep babasına bakıyor hep onu görünce parlar resmen . Onunla bağ kurmayı mı becemedim yoksa bir sıkıntıya mı işaret sizde çok çok kötü hissediyorum