beratcim merhaba ben bebeğime mama vermiyorum ama ilk doğduğunda hastanede mama da verildi hemşireler tarafından. Ben de eve çıkarken hangi mamayı kullandıklarını sormuştum mama desteğine ihtiyaç olursa diye. Hastanede prosyneo kullandıklarını söylemişti bebek hemşiremiz. Hatta tadı çok güzel olmadığı için anne sütü reddi yapmasın içeriği de kaliteli diye bu mamayı kullanıyoruz demişti. Dediğiniz gibi bir durum olsa onlar kullanmazdı diye düşünüyorum.