Kızlar merhaba kızlarım var 4 aylık ikizler biri asla emmiyor bıraktı red yaşıyorum diğeri emiyor ama korkuyorum oda bırakır diye bende sürekli sağım yapıyorum gündüzleri kızlara süt veriyorum emen bebeğimi önce emziriyorum doymazsa süt veriyorum bayram arefesinde masist yaşadım şuan ağrılarım geçti ama içerde beze kaldı sütümde epey azlama oldu normalde gündüzleri anne süttü akşm 7-9-11 bu saatlerde uyanık olurlarsa mama veriyordum ama gün içinde 2 kere mama vermek zorunda kalıyorum çok canım sıkılıyor sizin öneriniz var mı ikiz bebek beslenmesi nasıl olmamalı mama karşıtı asla değilim sadece o emziremin hazzını hiç alamadım ilk doğum yaptığım zamanlar asla sütüm gelmedi mama vermek zorunda kaldım şimdide istiyorum ki emsin doysunlar biri emmiyor bağrıyor memeye gelince 2-3 gündür diğeri emiyor ama tam doyum yapamıyor kiloları vs çok iyi ama şu mama olayı canımı sıkıyor