hayalperest1 Merhaba hanımlar 3 aylık bebegım var. Emziriyorum dogum kilom aşırı fazla yurumekte kalkmakta zorlanıyorum artık ve iştahım cok acıkkk durduramıyorum.emzirirken gunde 1 defa yeşil cay ve kiraz sapı tükete bilirmiyim acaba bilgisi olan var mı???
[silindi] hayalperest1 öden atıcı çaylar önerilmiyor sütü azaltıyor. Yeşil çay özellikle b12 de düşürüyor o yüzden emzirme döneminde olmamalı.