Selam kızlar 36+6 haftalık doğan bebeğime sütüm yetersiz geldiği için ek gıda başlamak istedim sağlık ocağı ebemize sordum sakıncası olur mu erken mi diye kaşık mamalarla başlayabilirsin dedi ama ne kadar vermem gerektiğini söylemedi. Emzirmeye devam ediyorum ayriyeten Reflü maması da kullanıyoruz. Kullananlar varsa ne kadar verebilirim yardımcı olur musunuz tek seferde Bi kavanoz versem fazla mı gelir. Kavanozda 125 gr var hero babynin 4 aydan itibaren olanlarından alıyorum