gokcemsfg bende 26 günlük anneyim eski hayatıma dönemeyeceğimi biliyorum🥺 Sadece şu lohusalık günlerinde yaşadığımız hayatın daha iyisi olacak belki zamanla. Lohusalık çok ağır her şey üzerine geliyormuş gibi hissediyorsun. Uykusuzluk hat safada, sorumlu olduğun bi canlı var ve bence bütün zorluğuda burası. İnsan uykusuzluğa alışıyor yorgunluk artık koymuyor ama acaba bebeğim doydu mu? Ağlıyorsa neden ağlıyor biyeri mi acıyor gibi düşünceler en büyük zorluk. Ben fiziken değil ama ruhen acayip yorgunum, fiziki yorgunluğum geçecek ama ruhsal bunalımım ve yorgunluğum geçmeyecek, çünkü her daim aklımda bebeğim var ve düşünmekten kendimi yiyorum..